Wednesday, June 9, 2010

Dear Diary - 09.06.2010

Salam semua...

Dah agak lama menyepi. Maklumlah, banyak keje katakan. Sering ketandusan idea di alam maya nie. Tapi, walau bagaimana pun, hidup mesti diteruskan.

Dalam masa yang berlalu, banyak peristiwa, suka dan duka, susah dan senang, bersilih ganti. Memang tidak dinafikan ada kalanya semua ini secara langsung dan tidak langsung menjejaskan sedikit kehidupan ku ini. Tapi, aku reda dan menerima segala ketentuan dengan seadanya.

Minggu depan, aku akan 'menyepikan' diri dari sekolah kerna menghadiri kursus induksi. 14/06 ~ 22/06. Sayonara, SKTB... :) All the best...

Hahaha... Kelmarin nie aku dah selongkar balik baju2 lama, alhamdulillah, ada juga yg muat... Hehehehe.... Seronoknya. Satu2nye baju t-shirt kegemaranku (kenangan masa keje kat Balda : Ossian) yg asalnya diperolehi atas sebab nasib je, tu pun jenuh minta pasal mmg terlibat secara tak langsung dlm projek Ossian. Tak adil tul diorang nie. slalu je dipingirkan w/pun berhak :(... dahlah tu, saiz kecik jk dibandingkan ngan empunya diri nie...

Apapun, memang ada perubahan. Hepi sangat! :) Tapi bila dah pegi kursus nanti, habislah... hope dpt maintain keadaan sekarang...

No comments: